• Spelarkväll 5/3 i klubbstugan!

    Onsdag 5 Mars kl. 17:00 - 19:00 ses vi i klubbstugan för lite häng tillsammans utanför fotbollsplanen! Vi börjar kvällen med teori & diskussion där vi går igenom regelverket för spelformen 5vs5 inför utesäsongen. Vi bygger också vidare på spelarkvällen i höstas och föräldramötet i januari där vi pratar med killarna om vad vi förväntar oss när det gäller att vara en god lagkamrat och bidra till att vi har roligt på fotbollsplanen. Därefter serveras alla nygrillade hamburgare innan vi avslutar kvällen med att titta på filmklipp från våra matcher hittills i år. Efter maten delar vi också ut tröjor till dom som inte fått sina i samband med matcherna 2/3. svara på kallelsen senast 28 februari När ni svarar på kallelsen är det viktigt att ni i kommentaren skriver ev allergier eller specialkost för att vi ska kunna planera inköp. P2016 19 feb 2025
  • Träningsmatch 2/3 Svealundsskolan

    Söndag 2/3 spelar vi mot IK Sturehov i Svealundsskolan. Kallelse skickas ut i dagarna till alla som har tillräcklig träningsnärvaro. Svara senast 23 Februari! Vi har hallen mellan 14:30 - 17:00! Vi samlas 14:10 för utdelning av matchtröjor! Respektive förening ställer upp med två lag och för att maximera halltiden kommer alla få spela 3 matcher 1x15min. SPELSCHEMA: 14:45 AIK 1 - Sturehov 1 15:05 AIK 2 - Sturehov 2 PAUS 10min 15:30 AIK 1 - Sturehov 2 15:50 AIK 2 - Sturehov 1 PAUS 10min 16:15 AIK 1 - Sturehov 1 16:35 AIK 2 - Sturehov 2 Kiosken kommer ha likvärdigt utbud som vi erbjöd i januari om ingen har andra förslag / idéer. P2016 18 feb 2025 0kommentarer
  • WANI ENERGI väljer att sponsra P-16

    Vi har nu en ny sponsor till våra grabbar i P-16 WANI ENERGI är vår första nya sponsor för året vilket vi är otroligt stolta över att kunna meddela. WANI ENERGI arbetar med energilösningar och fastighetsautomation Jag ber alla föräldrar att kolla med sin arbetsgivare, vänner och andra bekanta om det finns intresse att sponsra grabbarna i laget. Det är tyvärr ett tuffare klimat i år att få sponsorer och några av de som vi har haft tidigare kommer tyvärr inte vara med och sponsra laget så här tar vi tacksamt emot namn på kontakt personer som vi kan kontakta. Smsa eller ring mig på 0726443344 så tar jag det vidare P17 17 feb 2025 1kommentar
  • Länk till dagens möte!

    Hej! Här kommer länken till dagens möte för damlaget. Vi ser fram emot att träffa er alla där och prata om damlaget 2025 och höra era tankar och önskemål. Klicka här Hoppas vi ses där! Dam 17 feb 2025 0kommentarer
  • V.8 Info

    Hej Idag måndag 17 feb är det träning som vanligt. ( Jenny tränare) 09/10 kör inget på onsdag och torsdag men vi kommer ev köra onsdag (Jenny tränare) Kallelse för onsdag kommer senast tisdag och så får vi se hur många som kan delta:) Mvh Ledarna U-lag Dam 17 feb 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter