19/1 : Lagindelning & spelschema
Här kommer lagindelning och spelschema till helgens matchcamp. Samling 15:15 för alla. Båda lagen spelar två matcher, 1x12min. När det gäller matchtröjor vore det bra om ni som inte ska delta tar med era tröjor till träningen på lördag så vi säkerställer att det räcker till alla. För er som saknar får ni låna av lagledare för dessa matcher. Då vi är väldigt många spelare och få matcher kommer vi tillämpa speltid utifrån engagemang. Lag 1: Andreas T & Karl Milton, Noa, Elton, Agge, Wilgot, Milian, Josef, Karl-Filip, Nezar, Hugo R, Einar Lag 2: Andreas S, Dan & Simon León, Hugo J, August Sv, Sigge, Sture, Waldemar, Wilhelm, Oliver, Kevin, Darian, Melker, Oscar SPELSCHEMA 15:40 Lag 1 - Östra Almby 1 15:55 Sturehov 1 - Östra Almby 2 16:10 Lag 2 - Sturehov 2 16:35 Sturehov 1 - Lag 1 16:50 Sturehov 2 - Östra Almby 1 17:05 Östra Almby 2 - Lag 2
P2016
14 jan 2025
P2016 på instagram
Nu finns P2016 på instagram! följ oss genom att söka: AdolfsbergsIK.P2016 Kontot är låst, för att följa oss skickar du en förfrågan samt ett DM (meddelande) med vilken relation till laget du har! Vi kommer lägga upp bilder från våra träningar, matcher och övriga aktiviteter. Detta ger er alla möjligt att komma laget närmare och följa våran utveckling framåt! Kontot administreras av: Andreas S (August Sv's pappa & Lagledare) samt Fredrik (León's pappa)
P2016
13 jan 2025
Kiosk 19/1 + 26/1
Nedan ser ni dom spelare som har föräldrar som anmält sig frivilligt för våra kommande matchcamper. Då det är ett kort men intensivt arrangemang är tanken att erbjuda enklare kiosk med kaffe, dricka, fika, frukt. övriga förslag & bidrag tas gärna emot och meddelas lagledare. Söndag 19/1 Wilgot, Sigge, August Stålham Milian (Fixar kaffe) Söndag 26/1 Melwin, Oliver, Sture Sture (Fixar kaffe också) Uppdraget går ut på att hjälpas åt med kiosk och se till att lokalerna ser generellt städade ut, vi ska inte storstäda eller något sådant, men lämna hall, läktare, omklädningsrum osv i ett välkomnande skick för kommande aktiviteter. August Svensson (Andreas S & Carolina Hart ) står för inköp, bord, swish-skyltar och övrigt praktiskt som behöver fixas. Under dokument -> föräldraengagemang 2025 finner ni en lista för året, hittills är bara dessa engagemang tilldelade men listan kommer uppdateras allt eftersom aktiviteter & engagemang fylls på under året (avisering sker vid uppdatering). MEN ni har möjlighet att frivilligt anmäla er till lagledare för bl.a. vårat matchcamp 2 mars med kiosk exempelvis. Sedan kommer det behövas kiosk till kommande poolspel, ganska många föräldrar till örebrocupen, ev lagaktiviteter osv under hela året.
P2016
13 jan 2025
0kommentarer
Lagindelning till cupen
Hej, Skoj, ett par dagar kvar till cupen! Börjar med det som jag vet är efterlängtat av många, lagindelningen! Spelschemat fick inte med ”svart” efter ena laget, nedanstående lag ”svart” är det lag som spelar sin första match på fredag. Svart: Colyn, Oliver, Noah, Ville, Nils J, Vincent, August, William, Melker, Hugo J Gul: Jacov, Theodore, Yunus, Sven, Ask, Ebbe, Nils S, Tage, Arvid, Levi, Viggo Samling för samtliga utanför hallen i Skinnskatteberg enligt tidigare utskick. Vi har en planering för hur barnen skall sova, alla kommer ha minst en trygg kompis på sin ena sida. I veckan kör vi som vanligt träningar tisdag och onsdag. //Ledarna
P2013
12 jan 2025
0kommentarer
Info träning + aktivitet söndag 12 januari
Hej! De allra flesta ser ut att kunna medverka på träning och aktiviteten imorgon, mer än 30 spelare. Riktigt kul! Här är lite info om söndagen: Träning utomhus på konstgräset kl 1045-1200. Det är lite kallt så se till att ALLA har bra med kläder på sig, inkl MÖSSA och VANTAR😀 nu när vi är så många känns det tråkigt att ställa in så vi kör som planerat. Vill någon inte träna så är det HELT OK att komma direkt till aktiviteten istället om man vill det. Vill någon duscha mellan så får vi kolla om det går att lösa. Svara på smset i gruppchatten i så fall. Aktiviteten är inomhus i Klubbhuset kl 12-15. Det blir en grill-lunch med korv med bröd som toppas av med lite snacks och dryck. Det finns vanlig korv och kycklingkorv. Vi tror att vi är klara ungefär till kl 15. Hör av er till mig om ni har några specifika frågor. / Anders
P2014
11 jan 2025
1kommentar
Visa fler nyheter