Träningar på Friskis o Svettis
Hej. Vi kommer denna försäsong blanda fotbollsträningar med att träna på Friskis o Svettis för att träna upp tjejernas styrka och kondition. Detta kommer vi göra November, December och Januari varje måndag så totalt 11 gånger. Kallelser kommer inför varje tillfälle. Upplägget ser ut som följer: Måndagar november CIRKELGYM, 4 tillfällen på aspholmen 18:30-19:30 4/11,11/11,18/11,25/11 Måndagar December BOX (eller skivstång), 3 tillfällen på city blå hallen 18:30-19:30 2/12, 9/12, 16/12 Måndagar januari jympa på city, spegelsalen hyr lokal 18:30-19:30 6/1, 13/1, 20/1, 27/1. Vi ledare ser mycket fram emot detta // Ledarna
U-lag Dam
24 okt 2024
1kommentar
Inför Mariebergs IK
TACK ALLA SPELARE FÖR EN TREVLIG TACOKVÄLL! Stort tack till er föräldrar som hjälpte till också! För allas kännedom har vi fått godkänt att fortsätta vara utomhus uppe vid Adolfsbergsskolan så länge vädret tillåter utan att förstöra gräsmattan, därför har vi närmaste 3 veckorna lagt in frivillig träning på tisdagar 16:45 - 17:30 där vi fokuserar på uppvärmning och matchspel innan mörkret faller. För er som ska vara med på lördag kommer här lagindelning och platsinfo! Samling: 10:40 vid Lugnets IP konstgräset. Två lag som får spela två matcher vardera 2x15min Lag 1 Marcus Oliver, Noa, Vide, Milton, Melwin, Elton, Hugo J Lag 2 Andreas S Ola, Nezar, Melker, León, Karl-filip, Darian, August
P2016
24 okt 2024
0kommentarer
ÖSK- Öster.
Hej. Anmälningstiden har gått ut för att anmäla till söndag och att gemensamt kolla på ÖSK-Öster. Jag ska i kväll meddela hur många vi blir och många har inte svarat. Är det någon som vill men som inte hann svara så skriv här nedan senast i kväll. // Ledarna
U-lag Dam
23 okt 2024
0kommentarer
ÖSK - Östers IF
Hej. Vi har blivit inbjudan till att se ÖSK - Östers IF den 27/10 kl 15:00 med sittplats. Vi skickar ut en kallelse och ser hur många som vill och kan gå, obs kort svarstid. Vore kul om vi fick ihop en gäng. // Ledarna
U-lag Dam
21 okt 2024
0kommentarer
ÖSK-Öster söndag 27/10
Hej Vi har blivit inbjudna att komma på matchen ÖSK-Öster nu på söndag, matchstart 15:00. Samling sker utanför Idrottshuset stora entren (mot Sveaparken) klockan 14:15. Aktiviteter/tävlingar kommer finnas utanför Behrn Arena. Killarna bör ha på sig AIK overallsjacka eller hoddies om vädret tillåter. Föräldrar och syskon är välkomna. Skriv hur många ni kommer senast anmälningsdatum är klockan 18:00 nu på onsdag 23/10 /Tränarna
P15
21 okt 2024
11kommentarer
Visa fler nyheter