Bingolotter - Uppesittarkvällen
Hej, Nu är det dags för årets stora Bingolotto-försäljning – en fantastisk möjlighet att stötta vårt lag och hela föreningen! I år säljer vi Bingolotter inför uppesittarkvällen som sänds på TV4 den 23 december. Vi kommer att dela ut lotterna på träningen lördag v45. Intäkterna (38 kr/lott) delas lika (50/50) mellan föreningen och laget. Ni kommer att tilldelas ett kuvert med 10 stycken enkel-lotter. Vill du sälja fler än de du fått? Vill du ha Dubbel- & Trippel-lotter eller Julkalendrar? Skriv en kommentar på nyheten med antal senast onsdag v44. Möjlighet till friköp finns, skriv även det som en kommentar och swisha 38kr per friköpt lott till lagkontot. Vill ni friköpa er helt så swishar ni 380kr. Lycka till med försäljningen!
P15
21 okt 2024
38kommentarer
Select cup
Hej Vilken helg vi fått vara med om. Lyfta en pokal igen. Oj vad p2011 AIk är värda det. Trist att möta varandra i en kvartsfinal där matchen i sig är den matchen med högst tempo av de alla. Det säger något om den fantastiska grupp vi har. Vi är bra. Att sedan det vinnande laget går hela vägen och lyfter pokalen är för oss alla i P2011. Fler föräldrar kommer och ser på matcherna än vi är vana vid vilket jag är övertygad våra killar tycker om , killar i lag gul kom ner och var med i finalen , stöttade och såklart var med och lyfte pokalen , det värmer. Vi är ett lag, AIK P2011. Tack alla /Tränarna
P15
20 okt 2024
2kommentarer
Planen framåt för laget.
Hej på er! Seriespelet är nu avslutat, och vilken fantastisk säsong vi har haft! Vårt mål var att nå topp sex och säkra en plats i slutspelet mot riktigt bra motstånd, och det har vi klarat med bravur. Det har varit så roligt att se hur spelarna utvecklats, både i sin spelförståelse och i vårt spelsystem. För oss ledare har det varit en inspirerande resa att följa. Nu ser vi fram emot nästa utmaning – kvalspelet inför nästa års seriespel! Spelperioden sträcker sig från 27 oktober till 1 december, och vi kommer att möta starkt motstånd från Karlslund, ÖSK Söder, Forward, Kumla och Örebro Syrianska. Det kommer bli jämna, spännande matcher, och vi hoppas självklart på ert härliga stöd från läktaren! För att hålla uppe energin under vinterträningen har vi också planerat in två cuper som vi verkligen ser fram emot: -OBOS Cup, som spelas i Vetlanda under helgen vecka 45. -LF-cupen, som går av stapeln i Tipshallen i Växjö under helgen vecka 2. Vi vill också passa på att bjuda in er till ett föräldramöte den 4 december där vi tillsammans summerar året som gått och blickar framåt mot 2025. På agendan står bland annat: - Vad vi åstadkommit under 2024 - Vad som väntar under 2025 - Hur organisationen runt laget ser ut - Kommande cuper 2025 - Försäljningar Separat anmälan skickas ut till föräldramötet. Vi ser fram emot att fortsätta resan tillsammans med er och laget!
P17
20 okt 2024
0kommentarer
Tack och träningsuppehåll
Hej Stort tack till alla tjejer för en fin genomförd cup! Vi kommer att ha träningsuppehåll v.43 och v.44 vi kör igång vecka 45 igen. Träningar nov-dec kommer att vara enligt följande. Onsdagar med 09/10 Söndagar med MIK Vi jobbar också på att få till ett friskispass på måndagar, mer info kommer. En inbjudan till AIK F-11 Gala kommer snart vi ska bara fixa med de sista detaljerna. Inbjudan till föräldramöte kommer också gå ut inom kort. 1-2-3 AIK Mvh Ledarna
U-lag Dam
20 okt 2024
1kommentar
Uppehåll
Vi ledare vill tacka för denna helg och året med grabbarna. Nu tar vi 3 veckors uppehåll och kommer kalla till ett föräldramöte innan uppstarten. Ledarna
P2013
20 okt 2024
1kommentar
Visa fler nyheter