• Bingolottoförsäljning

    Hej på er, Här kommer lite förhandsinformation ifrån bingo-Berra; Klubben har som vanligt satt upp kravet att alla spelare ska sälja bingolotter till uppesittarkvällen. Varje spelare ska sälja minst 10 enkellotter var och utöver det kommer det att finnas bingo-adventskalendrar för frivillig försäljning. Vet man med sig redan nu att någon i sin närhet vill köpa dubbel eller trippellotter så är det bra att säga till i god tid, dessa kommer bara finnas i en begränsad upplaga och säljes i så fall utöver de 10 obligatoriska enkellotterna. Möjlighet till friköp kommer att finnas motsvarande vinsten vi gör på varje lott (drygt 40kr/lott) Lottförsäljning kommer även att ske utanför parkhallen under december och alla lag i Adolfsbergs IK kommer att bli tilldelad ett pass var. All vinst vid parkhallen går direkt till klubben och alltså inget till laget. Allt annat vi säljer på egen hand kommer där emot delas lika mellan klubben och laget. Mer info om lottlevernas osv. Kommer längre fram /Föräldragruppen P2013 30 sep 2024 1kommentar
  • Försäljningsaktivitet för killarna - Lördagen 5/10

    Nu är det dags för grabbarna att göra en riktigt viktig försäljningsinsats för laget! Vi har redan sålt imponerande 324 fryspåsar, men nu gäller det att ta hem de sista 276 innan lördagen är slut – och vi vet att vi kan fixa det tillsammans! Planen är att vi står utanför ICA Parken och kör på runtom i Brunnsängen, Brunnsgärdet och Solfjädern. Det här kommer bli en grym chans att fylla på lagkassan rejält inför framtida roliga inköp och aktiviteter! Vi samlas kl. 09.30 vid ICA Parken för pepp och instruktioner. Viktigt att alla har på sig något som visar att ni är från Adolfsbergs IK – varför inte den gråa luvtröjan eller träningsoverallen? Visa laget med stolthet! Vi ser detta som en obligatorisk aktivitet för killarna – tillsammans fixar vi det här! När: Lördagen 5/10 Plats: Ica Parken Tid: 9.30 - 14.00 eller när påsarna är slut :) Håll utkik efter anmälan som skickas ut via laget.se. Detta är en försäljning på killarna skall göra själva! men finns det några föräldrar som vi vara med och vara behjälpliga kan ni skriva det i komentarerna. P17 30 sep 2024 2kommentarer
  • Bollkallar

    Hej, Fick en fråga om vi i 2013 var intresserade att vara bollkallar på A-lagsmatchen på Söndag klockan 13:00. Matchen spelas mot Köping på Lugnet. Jag kan inte personligen närvara men de önskar 6 av våra killar som bollkallar. Ni kan väll kolla med era barn om det finns något intresse och kommentera nedan. mvh Tommy P2013 30 sep 2024 0kommentarer
  • Inför Sturehov 2/10

    Dags för träningsmatcher mot IK Sturehov på Sörbyvallen. Samling 16:50 i anslutning till klubbstugan/omklädningsrum. Ombytta och klara, redo för match! Enklare kiosk kommer eventuellt finnas och parkering är hänvisad till tybble vårdcentral (se bild) då kommunen byter konstgräs på Sörbyvallen. LAGINDELNING Lag 1: Dan & Marcus August St, Elton, Sigge, Kevin, Melker, Wilhelm, Ralph, Hugo J, Waldemar Lag 2: Andreas & Andreas August Sv, Darian, Hugo R, Sixten, Milton, Noa, Nezar, Sture, Karl-filip SPELSCHEMA, 2x10min 17:15 Adolfsberg 1 - Sturehov 1 Adolfsberg 2 - Sturehov 3 17:45 Sturehov 2 - Adolfsberg 1 Sturehov 1 - Adolfsberg 2 18:15 Adolfsberg 1 - Sturehov 3 Adolfsberg 2 - Sturehov 2 1-2-AIK! P2016 30 sep 2024 0kommentarer
  • Lux cup

    Hej! Helgen 11-13/10 åker några killar på Lux cupen i Kristinehamn, 6 matcher fördelade på 3 dagar. Vi har ett anmält lag och har delat speltiden på ett antal killar vilket gör att alla inte kan vara med denna gång. De som är utanför kommer erbjudas en cup framöver, mest troligt till våren 2025. För att inte belasta lagkassan så kommer vi ta ut en deltagaravgift beroende på antal matcher, 6 matcher 500kr eller 3 matcher 250kr. Swisha er avgift till Per på 0707157473. Ingen övernattning denna gång. //ledarna P2013 30 sep 2024 8kommentarer
  • Visa fler nyheter