Slutspurt chipsförsäljningen!
Nu gör vi sista rycket med försäljningen! På föräldramötet presenterades att vi i dagsläget dragit in över 11.000:- Då har långt ifrån alla redovisat sin försäljning ska tilläggas. Måndag 23 September går beställningen till Bjäre chips och då levereras varorna runt månadsskiftet, utdelning samt betalning sker direkt därefter. Målsättningen står kvar att man ska sälja 18 påsar per spelare, det innebär att om man sålt färre eller vill friköpa sig helt så gäller samma belopp, 540:- Söndag 22 september kommer det skickas ut sms om att alla måste rapportera sin försäljning och då vill vi veta exakt antal av respektive smak. Är man redan nöjd med sin försäljning så är det helt OK att återkoppla tidigare. Rapporteringen sker till Andreas Svensson. 1 - 2 - AIK!
P2016
17 sep 2024
4kommentarer
RC FÖRSÄLJNING AVSLUTAD HT2024
Nu är försäljningen av RESTURANGCHANSEN avslutad för denna gång! Samtliga 100 appkoder är sålda! Vilket ger 15000:- till lagkassan! Mvh Regina och Johan
P2014
17 sep 2024
2kommentarer
Tidigarelagd träning
God kväll! Morgondagens träning tidigareläggs med 30 minuter så hinner vi med lite mer innnan mörkret träder in. Ny träningstid 18.00-19.30 (Kallelsen uppdaterad) //Ledarna
U-lag Dam
16 sep 2024
1kommentar
Försäljning julpapper
Hej alla! Nu är det dags att fylla på lagkassan med försäljningar igen. Denna gång säljer vi julpapper, något som de flesta hushållen kommer köpa framåt jul så det ligger helt rätt i tid och ger 50% i vinst. Försäljningsperioden är 23/9-23/10 och varje spelare ska sälja 10st paket alt. friköpa sig för 600kr. Företaget erbjuder 5 olika paket á 100kr/st, produkt och beställningslista finns att skriva ut under Dokument-fliken. Ni meddelar er försäljning till mig SENAST 23/10 Allt gott! 🍀
P17
16 sep 2024
6kommentarer
Seger i P 19-derbyt
Tyckte faktiskt vi ägde större delen av matchen, kan en nöjd Dennis Fransson meddela sedan Adolfsbergs IK vunnit derbyt mot BK Forward med 4 - 3 (efter 2 - 1 i halvlek). Framförallt är det kul att se, att det vi tränar på visar sig så bra i matcherna, och att vi ständigt tar kliv nu i höst. Idag är jag säsrkild nöjd med speluppbyggnaden, och sättet vi spelade oss ur deras press. Om vi jämför med Forwardmatchen i våras så tycker jag vi tagit stora kliv. och är det bättre laget idag. Målen: Ludvig Fling 2, Hugo Fransson, Albin Nilsson Vikman Dagens trupp Bilder från matchen
P19
15 sep 2024
0kommentarer
Visa fler nyheter